صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۱۰۰ درصد سواحل استان گلستان سند دار شدند

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۴۸۰۷۷۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه برای ۱۰۰ درصد سواحل و اراضی پیرامونی آن سند صادر شد، گفت: گلستان رتبه اول صدور کاداستر در کشور را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی صبح امروز در جلسه شورای قضایی گلستان که با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، گفت: گلستان رتبه اول صدور کاداستر در کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: چندین تالاب‌ بین المللی در گلستان وجود دارد که برای آنها از جمله تالاب آجی گل و آلاگل سند تک برگ صادر شده است.

آسیابی از صدور سند برای زمین پارک علم و فناوری استان و شهرک پنج پیکر هم خبرداد و گفت: برای ۱۰۰ درصد سواحل و اراضی پیرامونی سند صادر شد که با صدور این اسناد از دست اندازی به این ارضی جلوگیری خواهد شد.

وی درباره ساخت و سازهای روستای توریستی زیارت گرگان هم بیان کرد: در ابتدای روستا ایستگاه بازرسی مستقر شده و تمام کامیون‌هایی که حامل مصالح باشند را کنترل می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بعد از ۲۰ سال ساخت و سازها متوقف شده و هم اکنون کار به جایی رسیده که خودروهای سواری و در دبه‌های ترشی و خیارشور هم سیمان و مصالح حمل می کنند.

آسیابی اضافه کرد: ساخت و سازها کنترل شده و تعیین تکلیف ساختمان‌های ساخته شده هم در دست انجام است.

وی عنوان کرد: همزمان با توقف ساخت و سازها، کارگروهی برای رونق گردشگری منطقه آغاز به کار کرده و به این نتیجه رسیدیم که این امر محصول بی توجهی به ظرفیت‌های گردشگری روستا بوده است.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: باید برنامه گردشگری جامعی برای این روستا در نظر گرفته شود و اگر ظرفیت‌های گردشگری منطقه زیارت را فعال نکنیم نمی‌توان انتظار داشت در دراز مدت مشکل ساخت و سازها حل شود.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به مشکلات ۹ پرونده کثیرالشاکی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان کاداستر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *