صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رحمتی: سپاهان را به خوبی کنترل کردیم/ تساوی عادلانه بود

۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۸۰۷۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نیمه اول بازی پایاپایی بود و حتی در دقایقی مالک توپ بودیم و توانستیم چند موقعیت هم خلق کنیم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار آلومینیوم اراک مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نیاز به گفتن من نیست، سپاهان یک تیم بزرگ، خوب و با امکانات و بازیکنان و کادرفنی خوب است. بازی با سپاهان در اصفهان سخت است. در نیمه اول دنبال این بودیم که سپاهان را کنترل کنیم و می‌دانستیم بیشتر حملات این تیم از کناره‌هاست. به خوبی توانستیم دفاع چپ و راست این تیم را کنترل کنیم. نیمه اول بازی پایاپایی بود و حتی در دقایقی مالک توپ بودیم و توانستیم چند موقعیت هم خلق کنیم. یکی از بهترین موقعیت‌ها هم ضربه ایستگاهی بود که توپ روی خط شش قدم به سر احسان حسینی نگرفت و به بیرون رفت.

*با توجه به مصدومیت شریفات و تعویض‌هایی که انجام دادیم، سپاهان با تعویض‌هایش به بازی مسلط شد. ما هم سعی در کنترل بازی داشتیم تا از موقعیت‌ها استفاده کنیم. موقعیت 100 درصد گل‌مان توسط قائد رحمتی با ضربه بغل پا از کنار دروازه به بیرون رفت. در کل نیمه دوم فکر می‌کنم بازی بیشتر دست سپاهان بود و ما هم در ضد حملات چند موقعیت گل داشتیم. نتیجه تساوی عادلانه بود و دو تیم می‌توانند به آن قانع باشند.

*3 بازی داخل خانه را باختیم و اصلا اتفاق خوبی نیست، ولی به جرأت می‌توانم بگویم روی تک موقعیت‌ها بازی را باختیم. کمی زمان می‌برد تا بازیکنانی که تازه به ما اضافه شدند سنگینی بازی داخل خانه را درک کنند. شما می‌توانید آنالیز بازی با پرسپولیس را ببینید، آنها روی تک موقعیت به گل رسیدند و ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. بازی با تراکتور نمونه کاملاً عینی است؛ دقیقه سه روی اشتباه گل خوردیم و بعد 90 دقیقه حمله کردیم و به تیر زدیم؛‌ اما دقیقه 93 روی ضد حمله گل دوم را خوردیم. این فشار باید از روی تیم برداشته شود؛ قرعه ما هم سخت بود و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم تمام امتیازات بازی‌های خانگی را هم بگیریم.

*جوانگرایی؟ کاری که ما انجام دادیم یک تصمیم جمعی بود و همه در جریان هستند. هدف ما این بود که تیم را امسال جوان کنیم؛ چون میانگین سنی ما سال گذشته 33 سال بود و باید تیم را جوان می‌کردیم. من هم این ریسک را قبول کردم. تمام بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند از مهره‌های تأثیرگذار تیم‌شان بودند ولی زمان می‌برد این بازیکنان کنار هم به تیم تبدیل شوند.

*تمام هدف ما این بود که شاکله تیم‌مان را حفظ کنیم ولی دست خودمان نبود. از تیمی که در فینال جام حذفی بازی کرد سه بازیکن از جمع ما جدا شدند. بازیکنان جانشین هم بازیکنان خوبی هستند. دو بازیکن خارجی خیلی خوب داریم ولی چون دیر به جمع ما اضافه شدند نیاز به زمان دارند. امروز از دو بازیکن خارجی استفاده نکردیم، چون می‌خواستیم حریف را کنترل کنیم. مسابقه‌ای نبود که ریسک کنیم، ولی بازیکنان خوبی هستند و مطمئناً در ادامه راه این هماهنگی ایجاد می‌شود و ما یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهیم شد.

*واقعا افتخار می‌کنم در سپاهان بازی کردم و دو جام قهرمانی با این تیم دارم. هواداران خیلی خوب از تیم‌شان حمایت کردند و امیدوارم این موضوع در فوتبال ما باب شود. از باشگاه سپاهان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم به جای بی‌احترامی این مسائل در فوتبال ما باب شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *