صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری گیلان به جهاد کشاورزی برای ارائه برنامه شیوه نظارت بر توزیع آرد استان یک هفته‌ مهلت داد

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷:۱۶
کد خبر: ۴۳۶۸۶۰۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان، گفت: جهاد کشاورزی گیلان باید ظرف یک هفته برنامه نظارتی خود را جهت برون رفت از معضلات موجود در فرآیند توزیع آرد در استان به دستگاه قضایی ارائه دهد.

خبرگزاری میزان - نشستی در خصوص مشکلات آرد و نان در استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور تعدادی از مدیران متولی و برخی از دادستان ها و فرمانداران استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در این نشست با اشاره به تعطیلی برخی نانوایی‌ها و طولانی بودن صف‌های نانوایی استان، اظهارکرد: عدم نظارت در حوزه توزیع و حمل و نقل آرد موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه مسافر پذیر بودن گیلان، حضور بسیار زیاد گردشگر و افزایش برخی از کالاهای اساسی خصوصا برنج، موجب افزایش مصرف نان مردم شده است، تصریح کرد: به موازات نیاز استان باید سرانه آرد بیشتری به گیلان اختصاص یابد.

وی با تاکید بر اینکه اداره جهاد کشاورزی وظیفه قانونی نظارت در حوزه حمل، نقل و توزیع آرد را برعهده دارد، افزود: جهاد کشاورزی مکلف است ظرف مدت یک هفته برنامه نظارتی خود را جهت برون رفت از این معضل به دستگاه قضایی ارائه دهد و مولفه ها و شیوه های نظارت را نیز بدون ایجاد بار امنیتی و فشار اقتصادی مضاعف برای مردم مشخص کند.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی همچنین تاکیدکرد: در صورتی که این بسته نظارتی کامل بوده و وظایف سایر نهادها در آن لحاظ شده باشد، دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های امنیتی و حاکمیتی نیز در راستای تسهیل معیشت مردم حمایت های قاطع خود را در این خصوص اعمال می کنند.

بیشتر بخوانید:

یک هزار و ۸۰۶ هکتار از اراضی ملی استان گیلان در یک سال گذشته آزادسازی شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *