صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

54 درصد پروندها با همت شوراهای حل اختلاف یزد با صلح وسازش مختومه شدند

۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱:۵۴
کد خبر: ۴۳۳۳۸۳۵
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد، گفت: در 2 ماهه نخست سال‌جاری نسبت بمدت مشابه سال گذشته رشد 7 درصدی میزان مصالحه در شورا های حل اختلاف استان یزد اتفاق افتاده یعنی میزان صلح و سازش از 47 درصد به 54 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد درباره وضعیت صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان یزد، اظهارکرد: بررسی‌های آماری وضعیت صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف استان در 2 ماهه سال جاری نشان دهنده رشد 7 درصدی میزان مصالحه نسبت به مدت مشابه سال گذشته می‌باشد به طوری که رتبه کشوری میزان صلح و سازش از 47 درصد به 54 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش و اهتمام جدی و مستمر همکاران در شعب شوراهای حل اختلاف استان یزد در جهت افزایش میزان مصالحه در استان راهگشا و موثر بوده است، افزود: ضمن تقدیر و تشکر، از تمامی کارکنان شوراهای حل اختلاف استان درخواست می شود با جدیت هر چه بیشتر در جهت افزایش میزان مصالحه تلاش کنند تا اثرات سازنده و چشمگیر آن برای اصحاب دعوی و دستگاه قضایی آشکار شود.

بررسی‌های آماری وضعیت صلح و سازش در شورا‌های حل اختلاف در دو ماهه ابتدایی سال جاری نشان دهنده رشد میزان مصالحه به همت شوراهای حل اختلاف استان یزد می باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازش شورا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *