صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

تیم ملی با وجود دفاع مستحکم، در کار‌های تهاجمی و حفظ توپ ضعف دارد/ شانس صعود به مرحله حذفی جام جهانی را داشتیم

۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۵۹
کد خبر: ۴۳۱۱۷۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی با وجود خط دفاعی مستحکم، در کار‌های تهاجمی و حفظ توپ ضعف دارد و باید برای تکمیل تاکتیک‌های تیم ملی این دو ضعف را به مرور زمان برطرف کنیم.
حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل پرتغال و حذف این تیم گفت: بازی خیلی خوبی مقابل پرتغال انجام دادیم. اگر زودتر به خودمان می‌آمدیم و گل تساوی را به پرتغال می‌زدیم شرایط تغییر می‌کرد و حتی شانس صعود به مرحله بعد را هم داشتیم.
 
وی افزود: در بازی با پرتغال، اسپانیا و مراکش تمام بازیکنان بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند و نمی‌توان تنها یک بازیکن را به عنوان برترین بازیکن انتخاب کرد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم ملی ایران برخلاف خط دفاعی مستحکم، در کار‌های تهاجمی و حفظ توپ ضعف دارد و باید برای تکمیل تاکتیک‌های تیم ملی این دو ضعف را به مرور زمان برطرف کنیم.
 
درخشان اظهار داشت: بدون شک حضور کی‌روش در تیم ملی ایران در مدت ۷ سال، تأثیر مثبتی روی روند عملکرد بازیکنان داشته و تمدید قرارداد بلند مدت با این مربی به عهده فدراسیون فوتبال است.
 
وی درمورد تعویض‌های کی‌روش در بازی با پرتغال هم تصریح کرد: به هر حال تشخیص مربی حضور بازیکنانی بوده که در فهرستش قرار داشتند و ما از بیرون زمین بازی را تماشا می‌کردیم و نمی‌توانیم خودمان را در موقعیت کی‌روش قرار دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *