صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آغاز ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن از هفته آینده

۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۱۰۴۰
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از زمان و شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن خبر داد.

خبرگزاری میزان _ خبرگزاری صدا و سیما نوشت: خلیل محبت خواه گفت: با توجه به مصوبه‌ی اخیر تسهیلات ودیعه مسکن از ۶۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان رسید و در سایر مراکز به ۸۰ و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به ۴۰ میلیون تومان رسید.

وی درباره شرایط ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن ادامه داد: نداشتن سابقه‌ی مالکیت، استفاده نکردن از تسهیلات دولتی، دریافت نکردن تسهیلات ودیعه مسکن در سال گذشته و همچنین داشتن کد رهگیری از جمله شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن است.

وی افزود: در استان تهران سال ۹۹-۱۴۰۰ حدود ۶۰۶ هزار نفر برای تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 90 هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند.

وی بیان کرد: با توجه به آسیب شناسی که صورت گرفته بسیاری از افراد یا از دریافت تسهیلات خودداری کردند و یا اینکه شرایط برای دریافت تسهیلات را دارا نبودند.

خلیل محبت خواه درباره نزخ افزایش اجاره بها گفت: در شهر تهران بهای نرخ اجاره بها ۲۵ درصد اعلام شد و برای اینکه اجرایی باشد نیازمند اهرم فشار و قانون است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *