صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مصطفوی: فکر نمی‌کنم مشکلی برای حضور ملی‌پوشان استقلال وجود داشته باشد/ امیدوارم فردا بازی کنیم

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۲۸۹۳۷۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی راه‌کارهایی در نظر گرفته است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم فردا بازی خود را انجام دهیم.

خبرگزاری میزان - صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‎خوانید:

*بازی مهمی را در پیش داریم. در لیگ امسال واقعاً تیم‌ها خیلی به هم نزدیک و همه تیم‌ها سخت کوش بودند. تیم نفت مسجدسلیمان، تیمی جوان، سخت کوش و دونده است. شناخت کافی از این تیم داریم. بازیکنان با روحیه بالا تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و آماده ارائه یک بازی خوب و کسب یک نتیجه ایده آل هستیم.

*بازی کردن ملی‌پوشان؟ من زیاد در جریان این موضوع نیستم و فکر می‌کنم باشگاه در حال انجام تعاملات لازم است. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

*نمایش دفاعی از سوی نفت؟ این طبیعی است که تیم‌ها در استادیوم آزادی و مقابل هواداران ما، بازی فشرده و دفاعی را ارائه می‌دهند. ما هم راهکارهای شکستن خطوط دفاعی را تمرین کرده‌ایم. بازیکنان روی این کار تسلط کافی را دارند. در جلسات قبلی هم روی این موضوع کار شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم در هفته‌های قبل گرفته‌ایم.

*احتمال برگزاری بازی در روز پنجشنبه؟ قطعاً این که برنامه‌ریزی شرطی باشد، می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار باشد و لطمه بزند. با این حال مجیدی راه‌کارهایی در نظر گرفته است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ما بتوانیم فردا بازی خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.

*حضور هواداران در ورزشگاه و احتمال جدایی شما از استقلال؟ مایه مباهات است که بتوانیم با حضور حداکثری هواداران‌مان بازی را برگزار کنیم. این قهرمانی متعلق به مردم است و حق طبیعی آن‌هاست که بتوانند این پیروزی را جشن بگیرند و در کنار تیم باشند. قطعاً این قضیه به تیم و بازیکنان انگیزه می‌دهد. راجع به سایر مسائل هم اجازه دهید فصل تمام شود و سپس درباره آن می‌توان صحبت کرد.

*اعتراض به داوری در بازی با مس؟ ما در یک سری از صحنه‌ها اعتقاد داشتیم داور به خوبی عمل نکرد. با وجود اینکه بازی را برده بودیم، بسیار عصبی بودیم. ترجیح دادیم به همین دلیل صحبت نکنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *