صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۱۶۲۶۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از جمله در مراکز آموزش عالی و ادارات تاکنون تعداد ۸۳۲ نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.

حسین صالحی مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از برگزاری همایش همسویی سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.

وی گفت: از اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه پیشگیری‌های مردمی، برگزاری همایش همسویی سازمان‌های مردم نهاد با دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم با حضور دکتر رفاهی مستشار قضایی و مدیرکل محترم پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی قوه قضاییه بوده است که با حضور دیده بانان پیشگیری سراسر استان و به منظور توجیه و برنامه ریزی و هدف گذاری متناسب با اولویت‌های جرایم و آسیب‌های استان در سال ۹۶ برگزار گردید.

صالحی تصریح کرد: با اقدامات تبلیغی صورت گرفته در سال گذشته ۶۱۱ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که نشان از رشد بیش از ۳۰۰% نسبت به سال‌های قبل داشته است.

این مقام قضایی افزود: همایش همسویی سازمان‌های مردم نهاد با دیده‌بانان پیشگیری از وقوع جرم برای دومین سال متوالی در  استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری همایش همسویی سازمان‌های مردم نهاد با دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم در سال ۹۶ در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان، قرار داشته و در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *