صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نظام اداری کشور در موارد زیادی نتوانسته است، تسهیل‌گر باشد

۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۱۲
کد خبر: ۴۱۲۵۷۸
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
استاندار بوشهر گفت: متاسفانه دیده می‌شود با بهانه‌های کارشناسی و دیگر موانع در مسیر کار، توسعه و پیشرفت کشور، مانع ایجاد می‌شود. نظام اداری کشور در موارد زیادی نتوانسته است، تسهیل‌گر باشد.
عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اهمیت تفویض اختیارات به استانداران اظهار داشت: اگر تفویض اختیار به استانداران صورت بگیرد، آن‌ها بهتر می‌توانند فعالیت کنند و امور مختلف در استان‌ها را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه استانداران به‌خوبی می‌دانند استان‌ها با چه مشکلاتی دست به گریبان هستند، افزود: فرآیند‌های اداری ما گا‌ها زمانبر هستند و به بهانه‌های مختلف روال انجام کار و دریافت مجوز‌ها طولانی می‌شود؛ در صورتی که آن کار در کمترین زمان ممکن، می‌تواند انجام شود.

گراوند با بیان اینکه متمرکز بودن تصمیم گیری‌ها و طولانی شدن روند کسب مجوزها، خودبخود انگیزه سرمایه گذاری را از کارآفرینان می‌گیرد، اظهار داشت: این جزو بدیهیات در دنیاست که اگر خواستار توفیقات وگشایش بیشتر در امور هستند، متناسب با مسئولیت ها، اختیارات را هم زیاد می‌کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: متاسفانه دیده می‌شود با بهانه‌های کارشناسی و دیگر موانع در مسیر کار، توسعه و پیشرفت کشور، مانع ایجاد می‌شود. نظام اداری کشور در موارد زیادی نتوانسته است، تسهیل گر باشد.

وی تصریح کرد: بعد از ۴۰ سال نمی‌خواهیم، بپذیریم که برخی رفتار‌های اداری باعث شده تا قدرت ریسک را از مدیریت کشور بگیریم و همین امر باعث عدم توسعه کشور می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *