صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

صدور کیفرخواست برای ۴۳ نفر از آشوبگران دی ماه سال گذشته

۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۳۷
کد خبر: ۴۰۵۱۴۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: قرار نهایی و كيفرخواست برای ۴۳ نفر از عاملان آشوب‌های خیابانی دي ماه سال گذشته صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به آشوب‌های دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث تلخی بود که خسارت‌هایی برای جامعه برجای گذاشت.

وی گفت: بخشی از نارضایتی‌ها در بستر عدم تحقق خواسته‌های مردم در حوزه اقتصادی بود، اما به سرعت به سمت رفتار‌های ساختارشکنانه هدایت شد، لیکن با اهتمام دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی به خوبی مدیریت گردید.

صادقی ادامه داد: تعداد پرونده‌هایی قضایی که در این رابطه در استان شکل گرفت زیاد نبود و عمده کسانی که دستگیر شدند از روی ناآگاهی وارد ماجرا شده بودند که با اخذ تعهد به خانواده هایشان سپرده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تاکیدات مقام معظم رهبری و روسای قوای سه گانه مبنی بر تلاش در راستای تحقق خواسته‌های مردم توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: ناکافی بودن تلاش‌ها نباید دستاویزی شود تا عده‌ای با ایجاد اغتشاش و آشوب امنیت جامعه را خدشه دار کنند.

وی تصریح کرد: قرار نهایی برای ۴۳ نفر از عاملان این آشوب‌های خیابانی صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

صادقی افزود: تاثیر پذیری این افراد به حسب شرایط سنی از فضای مجازی زیاد بوده است و ویژگی شاخص آن‌ها رفتار هیجانی و احساسی به جای کنش منطقی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *