صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مردم عزیز ایران بار دیگر با انسجام داخلی پای منافع کشور و آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند

۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۳۸۳۷۲۳
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: مردم عزیز ایران بار دیگر با انسجام داخلی خود با وجود همه ناراحتی‌هایشان از گرانی، بیکاری و سایر دغدغه‌هایی که دارند، پای منافع کشور و آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند و نشان دادند که تنها در چارچوب قوانین مدنی خواسته‌شان را می‌گویند و دست به تخریب و زیان به اموال عمومی نمی‌زنند.
مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به راهپیمایی خودجوش مردم  و محکومیت آشوب‌های اخیر گفت: ارائه تحلیل، تصاویر و مطالب مناسب می‌تواند بسیاری از برداشت‌های غلطی را که فضای مجازی از بیرون القا می‌شود، خنثی کند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تجربه نیرو‌های اطلاعاتی، انتظامی، بسیج و  مردم در  واقعه ۹ دی ۸۸ خیلی کمک کرد تا مردم در این دوره هم با تجربه قبلی و بصیرتی که داشتند، بدانند دشمنان چگونه یک جریان دوقطبی را شکل داده و ماجرا را از اعتراض به اغتشاش و از آن به نافرمانی مدنی تبدیل کرده است و اصلی‌ترین شعار‌های نظام را زیر سوال  برده و پرچم کشور را به آتش می‌کشند.

شاکری گفت: ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان که برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده و فکر می کردند از این حادثه می توانند رخداد مهمی را رقم بزنند، با هوشیاری و حضور مردم و مسئولان امر راه به جایی نبردند. مسلما وقتی آنها عقلشان را به دست مشاورانی از گروهک تروریستی منافقین می‌دهند، نتیجه‌اش این می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور و دخالت های بیجای بیگانگان در تجمعات اخیر، انسجام ملی در کشور را بالا برد  و نسل جدید هم تجربه جدیدی در مقابله با فتنه پیدا کردند.
 
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: در این ماجرا، تمام خط مقدم دشمنان نظام و ملت که برای تخریب و کشته‌سازی آمده بودند از دست شان رفت.
 
وی تاکید کرد: مردم عزیز ایران بار دیگر با انسجام داخلی خود با وجود همه ناراحتی‌هایشان از گرانی، بیکاری و سایر دغدغه‌هایی که دارند، پای منافع کشور و آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند و نشان دادند که تنها در چارچوب قوانین مدنی خواسته‌شان را می‌گویند و دست به تخریب و زیان به اموال عمومی نمی‌زنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *