صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بررسی زمان حضور دانشجویان در کاظمین

۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۷۸۵۴۱
زمان حضور دانشجویان در کاظمین در جلسه مدیران شمسا و رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه دارد.

به گزارش گروه جامعه ،با توجه به ایام ثبت نام هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات،حجت الاسلام فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه مسئولان ستاد با محمد جواد دانشیار؛ مدیر عامل شرکت زیارتی شمسا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گزارشی از هفدهمین دوره سفرهای عتبات دانشگاهیان ارائه داد و گفت: در دوره هفدهم، 12 هزار دانشگاهی به سفر زیارتی عتبات اعزام شدند و با همکاری مجموعه بعثه مقام معظم رهبری ،سازمان حج و زیارت و شرکت زیارتی شمسا، برنامه های فرهنگی و اجرایی خوبی برای دانشگاهیان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی افزود:ثبت نام هجدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در حال انجام است و اعزام های این دوره از بهمن ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و در طول مدت 4 ماهه،17  هزار دانشگاهی در قالب 420 کاروان به عتبات اعزام خواهند شد.

محمد جواد دانشیار مدیر عامل شرکت زیارتی شمسا بر افزایش میزان اعزام ها و تلاش برای ارائه بهترین خدمات به زائرین دانشگاهی جهت افزایش میزان رضایتمندی آنان تاکید کرد.

در ادامه در خصوص انتخاب هتل های متمرکز برای استقرار دانشگاهیان،هماهنگی پروازها، طول مدت سفر و افزایش حضور در کاظمین، ساماندهی و هماهنگی های بیشتر جهت اعزام ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *