صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رویکرد حرفه‌ای رسانه در موضوع پیشگیری از وقوع جرم راهگشا است

۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۱۹
کد خبر: ۳۷۶۶۶۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تحقق برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، تحکیم خانواده و پیشگیری از تزلزل این نهاد مقدس، مستلزم نگاه فرهنگی و رویکرد حرفه‌ای رسانه به این مسائل است.

به گزارش گروه حقوقی  قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در دیدار شورای معاونین دادگستری استان با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان یزد، اظهار کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی که ختم به دستگاه قضایی می‌شود را می‌توان آسیب شناسی و ریشه یابی کرد و مبنای تهیه برنامه‌های آموزنده و مفید قرار داد.

وی موضوعات مبتلابه جامعه بر مبنای پرونده‌های موجود در دادگستری را بهترین منبع برای تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی دانست و بیان داشت: تعامل سازنده و همکاری بیشتر بین این دو دستگاه می‌تواند منجر به تولید آثار فاخر اثرگذار برای پیشگیری از وقوع جرم و آسسیب‌های اجتماعی گردد.

این مقام قضایی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های گسترده شکل گرفته در دادسرا و دادگستری در استان یزد، تصریح کرد: همکاری و تعامل این دو دستگاه و اطلاع رسانی هدفمند تلاش‌های صورت گرفته در مسیر پیشرفت اهداف قوه قضاییه و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شایان ذکر است دیدار صمیمانه شورای معاونین دادگستری استان یزد با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز یزد با هدف تجلیل از همکاری‌های این سازمان و واکاوی راه‌های ایجاد تعامل بیشتر انجام گرفت.
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *