صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نخستین جشنواره مطبوعات برتر دستگاه قضائی استان کرمان "قلم و عدالت" برگزار می‌شود

۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۶۹۷۴۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاون رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قلم و عدالت با حضور مسئولان کشوری و استانی در تاریخ ۷ آذر در محل باشگاه برق کرمان برگزار می‌شود.

محمد باقر اسلامی رییس ستاد برگزاری جشنواره قلم وعدالت در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار داشت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قلم و عدالت با حضور مسئولان کشوری واستانی در تاریخ ۷ آذر در محل باشگاه برق کرمان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره با هدف بهره مندی از فرصت و ظرفیت رسانه‌های محلی (مکتوب، الکترونیکی، برخط، دیداری، شنیداری استان کرمان) و مشارکت آنان به انتشار مطالب و اخبار دستگاه قضایی و نیز تولید محتوا در قالب‌های (خبر، گزارش، مصاحبه‌ای و..) و ایجاد رقابت در تولید مطالب با کیفیت توسط رسانه‌ها برگزار شده است.

اسلامی ادامه داد:برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای افزایش آگاهی‌های عمومی و حقوقی، کاهش دعاوی و تشکیل پرونده، جذب و ارتقا اعتماد عمومی، افزایش رضایت مندی، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از وقوع جرم است.
وی بیان کرد:طرح جشنواره مطبوعات برتر استان کرمان با عنوان"قلم و عدالت" از مصوبات شورای قضائی وستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان کرمان است و در سال ۱۳۹۵ فراخوان آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

اسلامی خاطرنشان ساخت:تعداد ۵۷ رسانه در این جشنواره شرکت کردند و ۱۹۲۹ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد و کار داوری نیزبا حضور سه داور پایان یافته و در روز ۷ اذر ماه برابر با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رسانه‌های برتر و خبرنگاران برتر برگزار شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره باحضور اهالی مطبوعات و رسانه‌های (خبرگزاری ها، روزنامه‌های محلی، پایگاه‌های خبری و هفته نامه ها) استان و نیز خبرنگارن برتر رسانه‌ها و خبرنگاران برگزیده برگزار می‌شود.

این مقام قضائی اعلام داشت: به نفرات اول این جشنواره سکه بهار آزادی، نفرات دوم نیم سکه، نفرات سوم و خبرنگاران ربع سکه و نیز نفرات شایسته تقدیر نیز سکه گرمی اعطا می‌شود.

شایان ذکر است این جشنواره باهمکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال وجنوب استان با مشارکت کانون‌های وکلا و کارشناسان دادگستری و قوه قضاییه و کانون سردفتران اسناد رسمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، دکتر صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه میهمان و سخنران ویژه مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود. در این مراسم همچنین اعضا شورای قضائی استان، مسئولین ومدیران استان نیز حضور خواهند داشت و رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه و استاندار کرمان نیز سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *