صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سیل انتقال اطلاعات با افزایش نفوذ فضای مجازی

۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۲
کد خبر: ۳۵۷۷۳۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
نماینده مجلس گفت:با گسترش فضای مجازی و افزایش نفوذ ان در جامع شاهد شکل گیری سیل انتقال اطلاعات هستیم که همین امر باعث کاهش توقف بر روی اخبار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، پروانه مافی نماینده مجلس در همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان ها و شرکت های وابسته گفت: فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد که دایره رسوخ اطلاعات را در کنار جنبه های سرعت و تنوع و جذابیت دگرگون کرده است تا جایی که این شبکه ها مطالب درست و نادرست را منتشر کرده که اگر تحلیل هدفمند داشته باشد می تواند راهگشا باشد.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی دسترسی ارزان و آسان اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار داده که کارشناسان روابط عمومی با مناسب ترین محتوا می توانند مخاطبان خود را در مسیر انتشار اطلاعات قرار دهند و پس از ان کاربران هر کدام می توانند به نقش بلندگو برای شما را ایجاد کنند.

نماینده مجلس عنوان کرد:با توجه به نفوذ و محبوبیت فضای مجازی و سرعت بالا انتشار اطلاعات در انها هم اکنون شاهد سیل اطلاعاتی هستیم که باعث شده انتظار به دسترسی اخبا به صفر برسد و در هز ان کاربران بتوانند در معرض ده ها خبر تخصصی و غیرتخصصی قرار گیرند، از همین رو مدت زمان توقف هر مخاطب بر روی هر خبر در حدود یک دقیقه و تنها بر روی تیتر اخبار است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *