صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

باز هم پای جاعل نیوز در میان است

۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳:۱۵
کد خبر: ۳۵۷۶۱۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
کانال مشهور به جاعل نیوز رسانه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی عربستان و رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اقدام خود متن اشتباه و تحریف شده‌ای را از دادستان مرکز استان گلستان منتشر کرده و به نقل از وی نوشت که دلیل طلاق و جنایت در کشور تلگرام است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، طی چند روز اخیر ضد انقلاب خارج نشین و برخی اذناب و عوامل آن‌ها در داخل، موج جدید و همه جانبه‌ای از حمله به مسئولان قوه قضائیه را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. کانال مشهور به جاعل نیوز رسانه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی عربستان و رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اقدام خود متن اشتباه و تحریف شده‌ای را از دادستان مرکز استان گلستان منتشر کرده و به نقل از وی نوشت که دلیل طلاق و جنایت در کشور تلگرام است.


این شبه رسانه ضدانقلاب برای تخریب وجاهت و شخصیت این قاضی انقلابی با سانسور و تقطیع مطالب مطرح شده از سوی وی در جمع ائمه جمعه گلستان و حسينيه سيستاني ها،مطلبی نادرست را به او نسبت داد.


این در حالی است که حجه الاسلام و المسلمین حقی در سخنانی مبسوط در این جلسه به تشریح و تبیین کامل ابعاد مختلف تاثیرات فضای مجازی در زندگی مردم و جامعه پرداخته و عنوان کرده بود که کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی تزلزل در خانواده‌ها ایجاد کرده و باید خانواده‌ها در این بخش آگاهانه عمل کنند.


به نظر می‌رسد دیگر این شیوه خاص از فعالیت رسانه‌ای و رفتار مغرضانه علیه چهره‌های موثر انقلابی برای تخریب و خنثی سازی آنان، به سناریویی نخ نما تبدیل شده است که همه مردم به خوبی از آن آگاه هستند.

 


برچسب ها: قاضی جاعل نیوز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *