صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اگر دشمن حماقت کند نیروهای مسلح پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد/ نیروی زمینی در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد

۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۵۱۹۰۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دستاوردهایی که امروز در نیروی زمینی ارتش رونمایی شدند، بخشی از توانمندی‌های دفاعی ماست و اگر دشمن بخواهد حماقت کند، نیروهای مسلح ما و در رأس آن نیروی زمینی به سرعت وارد عرصه می‌شود و پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید این نیرو اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در حوزه تجهیزات دفاعی، اصل هوشمند‌سازی، اتوماسیون و متحرک‌سازی را مد نظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: دستاوردهایی که امروز در نیروی زمینی ارتش رونمایی شدند، بخشی از توانمندی‌های دفاعی ماست و اگر دشمن بخواهد حماقت کند، نیروهای مسلح ما و در رأس آن نیروی زمینی به سرعت وارد عرصه می‌شود و پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد.

امیر حیدری تصریح کرد : آنچه که امروز می‌بینیم زاییده اندیشه صنعت‌گران و عالمان عرصه دفاع کشورمان است که از آن‌ها رونمایی شده و ان‌شاءالله به زودی در چرخه دفاعی کشورمان قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد و ضمن دارا بودن توانمندی دفاع از کشورمان، قدرت دفاع اثربخش از جغرافیای دنیای اسلام را نیز دارد. امروز نیروی زمینی در بعد توپخانه و زرهی و با دارا بودن بزرگترین ناوگان بالگردی و برخورداری از نیروی انسانی ولایت‌مدار و متخصص منحصربفرد است و گام‌های بسیار محکمی را در جهت ارتقای توانمندی‌ها برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: نزاجا یک نیروی منحصر به‌فرد در مقیاس ملی و منطقه‌ای است؛ چرا که از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار است که همان توانمندی‌ها باعث شد 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی طی کند. بعد از آن نیز نیروی زمینی در حوزه حفاظت از مرزهای کشور حضور موثری داشته و امروز هم در عرصه خودکفایی و ساخت تجهیزات گام‌های خوبی برداشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *