صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید

۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۵۰۲۸۱
دسته بندی‌: صفحه نخست ، عمومی
سازمان حج و زیارت شماره تلفن‌های پاسخگویی به سوالات زائران در خصوص سامانه سماح (ویژه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین) را اعلام کرد.

به گزارش ،سازمان حج و زیارت شماره تلفن‌های پاسخگویی به سوالات زائران در خصوص سامانه سماح (ویژه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین) را اعلام کرد.

سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir تنها سامانه رسمی کشور برای ثبت‌نام از متقاضیان سفر به مراسم پیاده‌روی اربعین است که سازمان حج و زیارت با هدف ارائه روادید عراق به مشتاقان زیارت اربعین حسینی(ع) راه‌اندازی کرده است.

علاقه‌مندان به حضور در مراسم پیاد‌ه‌روی اربعین می‌توانند با مراجعه به این سامانه و انجام مراحل ثبت‌نام ضمن دریافت روادید قانونی، بیمه شده و از خدمات ستاد مرکزی اربعین از جمله خدمات بهداشتی و درمانی در طول مراسم اربعین بهره‌مند شوند. افراد می توانند با ثبت‌نام در این سامانه امکان پرداخت هزینه روادید خود را به صورت ریالی پیدا می‌کنند و دیگر نیازی به تهیه ارز برای دریافت ویزا ندارند.

به دلیل مطرح بودن برخی سؤال‌ها برای متقاضیان حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، سازمان حج و زیارت شماره تلفن‌‌هایی جهت پاسخ‌گویی به پرسش‌های مردمی در ۳۲ استان‌ کشور اعلام کرده است.

برای مشاهده شماره تلفن‌های ارائه شده به این لینک مراجعه نمایید.

 *ایکنا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *