صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی برای فعالیت های شهرداری در ایام اربعین

۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۳۷
کد خبر: ۳۴۶۰۱۲
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی به شهرداری برای انجام فعالیت ها در ایام اربعین خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مجتبی عبداللهی با حضور در جلسه شورای شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری به موضوع برنامه ریزی در ایام اربعین حسینی تاکید ویژه ای داشتند.

وی افزود: در خاک کشور عراق، شهرداری قرارگاه هایی را خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران جمع آوری زباله در مرزها را یکی از اقدامات سازمان پسماند شهرداری تهران دانست و اظهارکرد: علاوه بر جمع آوری زباله در مرزها، جمع آوری زباله در مسیر نجف تا کربلا نیز بر عهده سازمان پسماند قرار داشت.

عبداللهی با اشاره به راه اندازی کمیته حمل و نقل در شهرداری تهران برای ارائه خدمات در ایام اربعین تصریح کرد: سال گذشته هزار دستگاه اتوبوس به خاک کشور عراق برده شد و قرار است امسال نیز برنامه هایی را در این رابطه داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه " زیرساخت های لازم در مرزها ساخته شده است" گفت: طی سال های گذشته، زیرساخت های مورد نیاز در مرزها احداث شده و از بابت زیرساخت با مشکل مواجه نیستیم.

عبداللهی از اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی به شهرداری برای انجام امور در ایام اربعین حسینی خبرداد و بیان کرد: در سال جاری 10 میلیارد تومان اعتبار برای عملیات شهرداری در ایام اربعین در نظر گرفته شده و مسئولیت هایی برای ما در نظر گرفته شده است. در این زمینه مصوبه شورای شهر را داشته و با مشکلی مواجه نیسیتم.

این خبر در حال تکمیل است...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *