صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مناطق مرکزی سوریه در آستانه آزادی کامل قرار دارند

۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷:۲۷
کد خبر: ۳۴۱۳۲۱
رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، اعلام کرد که عملیات آزادسازی مناطق مرکزی سوریه از اشغال تروریست‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و این مناطق در آستانه آزادی کامل هستند.

ژنرال «سرگئی رودسکوی» اعلام کرد که عملیات آزادسازی مناطق مرکزی سوریه از اشغال تروریست‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و این مناطق در آستانه آزادی کامل هستند.

 رودسکوی ضمن باین این مطلب که استان حلب پیش از این به طور کامل از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است گفت: آزادسازی مناطق مرکزی سوریه به پایان خود نزدیک شده است.

 وی افزود: در طول ماه گذشته تغییرات بسیاری در سوریه صورت گرفته است، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه دستاوردهای زیادی کسب کرده و موفق شدند خسارات فراوانی به تروریست‌های داعش در مناطق مرکزی سوریه وارد کنند و حلب نیز به طور کامل از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

این مقام روسی در ادامه گفت: نیروهای ارتش سوریه در استان حماه پیشروی گسترده‌ای داشته و شهر «عقیربات» در استان حماه به رودی از اشغال داعش آزاد می‌شود.

رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه ادامه داد: در پی حملات نیروهای ارتش سوریه، تعداد زیادی از تروریست‌های داعش در شعر عقیربات محاصره شده‌اند.

 رودسکوی در پایان گفت: عملیات برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره ادامه دارد و عقیربات در آینده نزدیک آزاد خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *