صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

باید به امر اقامه نماز در ادارات توجه بیشتری شود

۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۳۱
کد خبر: ۳۳۱۰۲۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت فرهنگی دادگستری خوزستان گفت: آموزش قرآن تشریفات دارد که باید طبق اصول پیش برود و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. همچنین با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در زندگی، باید به امر اقامه نماز در ادارات توجه بیشتری شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست هماهنگی پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه، گفت: آموزش قرآن تشریفات دارد که باید طبق اصول پیش برود و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به اهمیت مسائل فرهنگی در زندگی، باید به امر اقامه نماز در ادارات توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی گفت: انتظار بر این است که در استان خوزستان با ۳۴ حوزه‌قضایی شرکت‌ کننندگان بالایی حضور داشته باشند.

وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی، بالا بردن انگیزه کارکنان و خانواده‌های آنان و شناسایی، تشویق و بهره‌مندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضائی برگزار می‌شد و متسابقین در ۱۲ رشته قرآنی شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی دادگستری استان خوزستان گفت: طبق آیین نامه مسابقات، کلیه کارکنان قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه، کارکنان شورای حل اختلاف و بازنشستگان اعم از قضائی و اداری و خانواده آنان از جمله همسران، فرزندان، همسرفرزندان و نوادگان کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم قضایی و سربازان وظیفه، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی تصریح کرد: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات در دو گروه ۴ تا ۱، ۶ سال و بزرگسالان در نیمه اول مردادماه برگزار و برگزیدگان به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *