صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید معاونین دیوان محاسبات کشور از بازداشتگاه اوین

۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۸
کد خبر: ۳۳۰۸۲۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
معاونین دیوان محاسبات کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور با مدیر بازداشتگاه اوین دیدار و از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، معاونین دیوان محاسبات کشور به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور با مدیر بازداشتگاه اوین دیدار و از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه اوین بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید ضمن جلسه ای با حضور محبی مدیرکل زندانهای استان تهران، ضیایی فر مدیر کل امور کارکنان سازمان زندانها ، زارع زاده مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندانها و چهارمحالی مدیر بازداشتگاه اوین، توضیحاتی درخصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف زندانبانی ، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در زندانهای کشور و بازداشتگاه اوین به حاضرین در جلسه ارائه شد.

در ادامه میهمانان از قسمتهای مختلف بازداشتگاه از جمله کارگاه‌های خیاطی، نجاری و سراجی؛ زورخانه قاسم ابن الحسن(ع)، اماکن ورزشی، کتابخانه، کلاسهای آموزشی، سالن ملاقات و کارگاه های اشتغال زندانیان دیدن کردند.

این هیئت پس از مشاهده امکانات فرهنگی، ورزشی و اشتغال بازداشتگاه و اجرای موسیقی زنده توسط مددجویان، از نزدیک نحوه نگهداری زندانیان و چگونگی گذران اوقات آنان را دیده و با آنان گفتگو کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *