صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شرکت هواپیمایی کاسپین ملزم به رعایت حقوق مسافران شد/ انتقال مسافرين دو پرواز به هتل

۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴:۵۲
کد خبر: ۳۲۶۴۲۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد گفت: در پی تاخیر بیش از چهار ساعته دو پرواز ٠٢٥و٠٢٩ كاسپين مشهد تهران، مسافران این دو پرواز به هتل منتقل شدند.
اصولی صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، گفت: در پی تاخیر بیش از چهار ساعته دو پرواز ٠٢٥و٠٢٩ كاسپين مشهد تهران، این شرکت هواپیمایی ملزم به رعایت حقوق مسافران شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‎های صورت گرفته و به دستور مدير كل فرودگاه های استان خراسان مسافرين دو پرواز ٠٢٥و٠٢٩ كاسپين مشهد تهران با تاخير بيش از چهار ساعت به هتل منتقل شدند.

گفتنی است؛ چندی پیش حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه از ورود دادستانی به موضوع تاخیر پروازها خبر داد و گفت: یکی از مهمترین مسایلی که باید در این زمینه ساماندهی شود موضوع پروازهای چارتری است که جلساتی در این زمینه برگزار کرده ایم، همچنین به منظور رسیدگی فوری به شکایت معترضان در این زمینه شورای حل اختلاف فرودگاهی تشکیل شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *