صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

قدردانی سید حسن خمینی از رهبر معظم انقلاب/ تکذیب یک شایعه؛ برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام/ مستند جدید خالق ایستاده در غبار

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۱۵۰
مراسم بزرگداشت سالگرد امام (ره) امسال در حالی برگزار شد که مردم شریف و بزرگوارمان با لب‌های روزه در آن حاضر شدند. حضور گسترده ایشان، شکر به درگاه خدا و تشکر از یکایک ایشان را واجب می‌سازد. به سهم خود از رهبر معظم انقلاب که با سخنان خود گرما بخش مراسم بودند تشکر می‌کنم.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، چهره‌های سیاسی، بازیگران، فعالان اجتماعی، بازیکنان فوتبال، افراد سرشناس و ... برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم به انعکاس آخرین اقدامات، فعالیت‌ها، مواضع و دیدگاه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند؛ گروه فضای مجازی نیز در نظر دارد هر روز فعالیت افراد سرشناس در شبکه‌های اجتماعی را جمع‌آوری و در قالب یک بسته خبری منتشر کند.
 
* سید حسن خمینی با انتشار پستی در اینستاگرامش از حضور مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) قدردانی کرد و نوشت: مراسم بزرگداشت سالگرد امام (ره) امسال در حالی برگزار شد که مردم شریف و بزرگوارمان با لب‌های روزه در آن حاضر شدند. حضور گسترده ایشان، شکر به درگاه خدا و تشکر از یکایک ایشان را واجب می‌سازد. به سهم خود از رهبر معظم انقلاب که با سخنان خود گرما بخش مراسم بودند تشکر می‌کنم. 
 
*حجت الاسام شهاب مرادی هم با انتشار تصویری از افطاری ساده و کلاس مجردها در اینستاگرامش نوشت: سال 93 وقتی این ایده را در جلسه مدیران سازمان فرهنگی هنری مطرح و بحث کردیم، گمان نمی‌کردیم این ایده مورد عنایت و توجه مقام معظم رهبری قرار گیرد.
 
* کاوه رضایی بازیکن تیم استقلال هم در اینستاگرامش از تکذیب یک شایعه گفت و نوشت که طرفدارهای عزیز و خوب استقلال در مورد اخبار چند روز اخیر فقط باید این را بگویم که سال قبل در زمان مذاکره و امضای قرارداد اولیه‌ام و حتی در این چند روز اخیر من برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام و نخواهم گذاشت. فقط منتظر هستم تا در زمان مناسب برای آینده‌ام تصمیم خوبی بگیرم. حتی تا امروز هیچ پیشنهادی از هلند، کرواسی و یونان نداشته‌ام و صحبتی نکرده‌ام تمام این اخبار و شایعات را تکذیب می‌کنم.
 
*محمد حسین مهدویان هم در اینستاگرامش از ساخت یک مستند جدید خبر داد و یک خانم هم که در کوه‌های دزفول مورد حمله مار سمی قرار گرفته بود با حضور به موقع اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات یافت.
 
 
سید حسن خمینی: به سهم خود از رهبر معظم انقلاب که با سخنان خود گرمابخش مراسم بزرگداشت سلگرد امام (ره) بودند تشکر می‌کنم ...
حجت الاسلام شهاب مرادی: افطاری ساده و کلاس مجردها؛ سال 93 وقنی این ایده را در جلسه مدیران سازمان فرهنگی هنری مطرح می‌کردیم، گمان نمی‌کردم مورد توجه رهبری قرار بگیرد .....
محمدحسین مهدویان: دوباره مستند در کنار یاران و همراهان همیشگی .....
کاوه رضایی: هیچ پیشنهادی از هلند، کرواسی و یونان نداشته‌ام و صحبتی نکرده‌ام ... شایعات را تکذیب می‌کنم ....
نجات بانوی مارگزیده در ارتفاعات سخت‌گذر دزفول با کمک اورژانس هوای .....

/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *