صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

قاسمی حمله انتحاری در کابل را به شدت محکوم کرد

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۸۸۷
دسته بندی‌: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله جنایتکارانه انتحاری صبح امروز در کابل که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم بی گناه شد را به شدت محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از اداره کل دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با رد هر گونه توسل به خشونت و کشتار برای رسیدن به اهداف، ابراز امیدواری کرد که ابتکارات سیاسی و گفتگو‌ها بین گروه‌های افغان بدون دخالت برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه که متهم به تجهیز و تسلیح گروه‌های افراطی و تروریستی هستند، سدی در برابر این اقدامات وسازوکاری برای جلوگیری از تکرار این قبیل اقدامات نابخشودنی و ضد بشری که کشور افغانستان و ثبات و امنیت آن را هدف قرار داده است گردد.

بهرام قاسمی همچنین اظهار داشت: حملات تروریستی در هر کجا و از جانب هر گروه و تحت هر بهانه ای، اقدامی سبعانه و مذوم و مردود است و باید با شدت تمام محکوم و بدان پاسخ داده شود. اقدام انتحاری در کابل هشدار دیگری است که عدم برخورد قاطع با این پدیده شوم و ادامه حمایت برخی کشور‌ها از حامیان این گروههای افراطی در منطقه طی هفته‌های اخیر موجب افزایش این نوع اقدامات بیرحمانه شده است و جا دارد تمامی کشور‌ها و جوامع صلح طلب در خیزشی بزرگ موضوع افرط گرایی و ریشه‌های رشد و نمو آن و مروجین و حامیان آن‌ها را با جدیت تمام مورد بررسی و توجه لازم قرار دهند.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره و همیشه در شرایط سخت و دشوار در کنار دولت و مردم مظلوم و بزرگ افغانستان خواهد بود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *