صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رسیدگی به 1121 پرونده در تعطیلات نوروزی

۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۲
کد خبر: ۲۹۳۴۲۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دکتر علی عباسی از رسیدگی به 1121 پرونده در مراکز پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد و گفت: از تاریخ 25 اسفند لغایت 4 فروردین ماه در هفت مركز (ساری ، قائمشهر ،بابل ، آمل ،محمودآباد، چالوس ،تنکابن ، ) به تعداد 1121 مورد پرونده رسیدگی شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رسیدگی به پرونده ها در مراکز پزشکی قانونی استان مازندران خبرداد و گفت: از تاریخ 25 اسفند لغایت 4 فروردین ماه جاری، در هفت مركز ساری، قائمشهر، بابل، آمل، محمودآباد، چالوس و تنکابن به تعداد 1121 مورد پرونده رسیدگی شده است.

عباسی اضافه کرد: از این تعداد پرونده،  1106  مورد مربوط به معاینات سرپایی و تعداد  15  مورد مربوط به معاینات اجساد بوده است.

وی افزود: این اداره كل در راستای اجرای طرح تكریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین و شهروندان اقدام به برقراری كشیك به صورت منطقه ای در 7 مرکز کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خاطر نشان كرد: آمار نهایی فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز پس از جمع بندی و كار كارشناسی در نیمه دوم اردیبهشت سالجاری اعلام خواهد شد. 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *