صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است

۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۱۲۲۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی با اشاره به اهمیت نظم و انضباط در افزایش کیفیت خدمات گفت: نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد استان خراسان شمالی، علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با همراهی مسئول حفاظت و اطلاعات و مسئول فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مانه و سملقان و جاجرم بازدید کرد.

وی ضمن دیدار با کارکنان واحد ثبتی و استماع سخنان آنها، نظم وانضباط اداری، رعایت قوانین، تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات ثبتی مردم شهرستان را از الویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

اسدی در ابتدای این دیدار بیان کرد: امیداوریم همه ما ادامه دهنده راه کسانی باشیم که برای تداوم نظام قدم برداشتند و انشا الله گام موثری در صیانت از نظام برداریم.

وی گفت: اگر شما در محیطی ناامن کار کنید نمی توانید مثمرثمر باشید. مشکلات بیرون را به داخل اداره منعکس نکنید.

اسدی با اشاره به جایگاه بالای ادارات ثبتف ارائه خدمت به بهترین نحو به مراجعین وافزایش مهارت همکاران در امور محوله را خواستار شده و ادامه داد: اگر نتوان براساس آنچه قانون گذار برای همه تعیین کرده ارائه خدمت کرد مردم متضرر و سرگردان خواهند شد.

وی با بیان مشخص بودن برنامه‌های سازمان ثبت اظهار کرد: تخصص خود را در زمینه کاری افرایش دهید و مسائل اداری را الویت بندی کنید. همه ما در حوزه کاری خود باید اطلاعاتی داشته باشیم و خود را محدود به یک قسمت نکنیم و با دخالت در کار دیگران باعث سردرگمی مردم نشویم.

این مقام قضایی تصریح کرد: تلاش ما این است که در شان ومنزلت همکاران قدم برداریم و در محیطی با آرامش و روحیه باز بتوانیم به مردم ارائه خدمت کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی نظم و انضباط اداری را بالاترین رکن هر اداره دانست و افزود: انتظار این است که کارها به نحو احسن صورت پذیرد. نباید دیگران ما را زیر سوال ببرند و ماباید خودمان را اصلاح کنیم و کاری را که دیگران از ما انتظار دارند خودمان در وهله اول انجام دهیم.

وی با اشاره به مشخص بودن برنامه‌های سازمان در بحث داده آمایی، اجرا، ثبت شرکتها، وصول مطالبات، داده آمایی نقشه‌های منابع طبیعی و دولتی و... عنوان کرد: ما دارای هدف و برنامه هستیم و باید سعی کنیم فراتر از برنامه قدم  برداشته شود و حرکت رو به جلو داشته باشیم تا همه به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم و  خودمان درآینده راحت تر باشیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *