صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

برگزاری جلسه مشترک دادستان نظامی کردستان با رؤسای حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح

۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۰۳۳۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه مشترک دادستان نظامی کردستان با رؤسای حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح استان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، جلسه مشترک دادستان نظامی کردستان با رؤسای حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح استان برگزار شد.

مجتبی شیرود بزرگی دادستان نظامی استان کردستان در این نشست که هر سه ماه یکبار برگزار می شود، گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین وظایف حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح تلاش در جهت پیشگیری از وقوع جرم است.

شیرود بزرگی افزود: هدف از تشکیل این مجموعه، حفظ سلامت و اشراف بر جوانب و آسیب ها و از بین بردن زمینه وقوع جرم است. 

وی ادامه داد: در برخی مواقع تسلط کارکنان حفاظت بر موقعیت های جرم زا و نظارت مضاعف، موجب بازدارندگی و طرد مسیرهای مجرمانه است و چنانچه زمینه های وقوع جرایم شناسایی و آسیب زدایی شود موفقیت های چشمگیر ی در کاهش وقوع جرایم خواهیم داشت.

در ادامه، سرهنگ میرزایی رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی استان به نقش پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: برخوردهای کیفری در بازدارندگی سایرین اثر دارد و تجربه بسیار مناسبی در این زمینه با تعامل و همکاری دادسرای نظامی نسبت به جرایم مهم داشته ایم.
سرهنگ الفتی رئیس حفاظت اطلاعات سپاه استان نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسات به تشریح تلاش‌های این مجموعه در زمینه کاهش جرم پرداخت. 

سرهنگ موسوی رئیس حفاظت اطلاعات مرزبانی استان نیز به طرح برخی مشکلات با توجه به ماموریت های محوله و زمینه های وقوع جرایم پرداخت و نمونه هایی از اقدامات و تدابیر در مناطق و پاسگاه های مرزی را تشریح کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *