صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

عضویت برگزیدگان جشنواره فارابی در شبکه نخبگان علوم انسانی

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۵۴
کد خبر: ۲۷۴۳۱۹
دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌ المللی فارابی گفت: برگزیدگان هشتمین دوره این جشنواره عضو شبکه نخبگان علوم انسانی می شوند.
به گزارش گروه جامعه ، رضا ماحوزی گفت: معاون فرهنگی وزارت  علوم در نخستین جلسه گردهمایی شبکه نخبگان تاکید کرد که در شبکه نخبگان علوم انسانی برگزیدگان دوره های مختلف جشنواره فارابی حضور خواهند داشت.

وی افزود: جشنواره فارابی بستر مناسبی است تا علوم انسانی بتواند جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌ المللی فارابی اظهار داشت: آخرین نشست علمی شبکه نخبگان علوم انسانی با عنوان «تعاملات فلسفی ایران و یونان» دی ماه برگزار شد.

ماحوزی تاکید کرد: در نشست های علمی شبکه نخبگان علوم انسانی موضوعات «جایگاه میراث ناملموس در عرصه ملی و بین المللی و اقدامات حمایتی آن در ایران» در حوزه ایران شناسی، «میان رشته ای و انسان گرایی ادبیات تطبیقی»، «مطالعات میان رشته ای در هنر» و همچنین نشست «هم اندیشی با استادان و پیشکسوتان حوزه علوم انسانی» بررسی شد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ ارتباط با فرهیختگان شناسایی شده توسط دبیرخانه جشنواره در حوزه علوم انسانی و اسلامی گفت: این شبکه می تواند یکی از راه های حفظ ارتباط برای انجام فعالیت های جدی و حمایت های علمی در دبیرخانه در دوره های آتی باشد و انسجام جامعه نخبه علوم انسانی را بیش از پیش استوار و هماهنگ سازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *