صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

كشف 20 میلیارد كالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۳۳۷۷
فرمانده انتظامی استان از افزایش 15 درصدی كشفیات كالا خبر داد و گفت: محموله انواع كالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در محور های مواصلاتی استان طی دو هفته گذشته توقیف شد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار "غلامعباس غلامزاده" صبح امروز در تشریح این خبر، گفت: در پی كسب خبری مبنی بر حمل كالای قاچاق توسط سودجویان اقتصادی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری ، موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری 17 نفر از قاچاقچیان، افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، 17 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را توقیف کردند.

سردار غلامزاده افزود: در بازرسی از این خودرو ها انواع کالای قاچاق شامل، قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت، اسباب بازی ، پتو، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مواد خوراكی كه در خودروها جاسازی شده بود به ارزش 20 میلیارد ریال كشف شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به افزایش 15 درصدی كشف كالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خاطر نشان كرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 292 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف که در این ارتباط اعضای دو باند قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *