صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

حمایت از خانواده زندانی، آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵:۰۱
کد خبر: ۲۴۱۵۶۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
گرجی زاده گفت: حمایت از خانواده زندانیان از اصلی‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن‌های حمایت از زندانیان بشمار می‌آید که نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،
هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اردستان با حضور گرجی زاده مدیرکل زندان‌های  استان اصفهان و مسئولین و خیرین شهرستان اردستان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که حجت الاسلام طباطبائی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی-فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیز حضور داشتند اسدالله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، از تعامل، وحدت و همدلی مسئولین و خیرین شهرستان اردستان در امر راه اندازی و حمایت از خانواده‌های مددجویان قدردانی کرد.

وی دراین جلسه با اشاره به آسیب‌های خانواده‌ها گفت: حمایت از خانواده زندانیان از اصلی ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن‌های حمایت از زندانیان بشمار می آید که رفع مشکلات بهداشتی، درمانی، آموزشی و تحصیلی اعضاء خانواده‌ها و فرزندان آنها نیز برعهده این انجمن‌هااست.

گرجی زاده تصریح کرد: رأفت نظام جمهوری اسلامی بر این باور است که اگر کسی از قانونی سرپیچی کرد و یا تخلفی را شامل شد باید به حبس و زندان دچار شود اما در کنار آن حمایت از خانواده زندانی را نیز بصورت جدی در دستور برنامه و کار خود قرار دارد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در آِینده به تعداد انجمن‌های حمایت افزوده خواهد شد گفت: بنا داریم برای هر شهرستانی که دادگستری وجود دارد انجمن های حمایت از زندانیان را احیاء و دستگیری و کمک به خانواده‌های آن شهرستان را بر عهده خود خیرین آن شهر قرار دهیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *