صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

"سوگواره آئینی اقوام ایرانی" برگزار می شود

۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۳۷۷۵۲
ویژه برنامه "سوگواره آئینی اقوام ایرانی" با هنرنمايي 3 گروه محلی و سنتی كشور به مناسبت ماه محرم در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، ويژه برنامه "سوگواره آئینی اقوام ایرانی" از ساعت 16 تا 18 یکشنبه 9 آبان در سالن نغمه  فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

اجرای سوگواری اقوام ایرانی توسط گروه هایی حرفه ای از استان های ایلام، بوشهر و گیلان، اجرای قطعه «می دانی چرا» با موضوع ایام سوگواری عاشورا توسط گروه کُر فرهنگسرای بهمن و پرده خوانی استاد ابوالفضل ورمزیار از جمله برنامه های پیش بینی شده این مراسم هنري آييني است که باحضور جمعی از هنرمندان اقوام ایرانی و شهروندان منطقه 16 برگزار می شود.

معرفی بخشی از آئین های باستانی و با اصالت اقوام ایرانی با موضوع عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی از جمله اهداف برگزاری این مراسم در منطقه 16 است.

علاقمندان برای شرکت در ویژه برنامه «سوگواره آئینی اقوام ایرانی» می توانند به سالن نغمه فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 الی 4 تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *