صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

«یوان مین» یکی از بهترین مربیانی است که تابه حال دیده‌ام/ خودم مهترین رقیب خودم هستم

۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۱۵۲۰۴
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تالوی کشورمان گفت: «یوان مین» یکی از بهترین مربیانی است که تابه حال دیده‌ام و امیدوارم بتوانم با هدایت او در رقابت های قهرمانی آسیا به موفقیت برسم.

فرشاد عربی قهرمان تالوی جهان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ضمن بیان مطلب فوق، گفت: سه ماه است که با هدایت «یوان مین» سرمربی چینی در اردو به سر میبریم و من و تمام اعضای تیم در شرایط ایده آلی قرار داریم و منتظر شروع رقابت های قهرمانی آسیا هستیم.

وی در خصوص اینکه امید اصلی کسب مدال در بخش تالو است، اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام میدهم و اگر خودم باشم، می‌توانم نتیجه خوبی کسب کنم!

عربی در پاسخ به این سوال که حریف اصلی او از چه کشوری است، گفت: خودم مهمترین رقیب فرشاد عربی هستم! برای من اجرای فرم رقیبان زیاد اهمیتی ندارد و اگر بتوانم همان چیزی که مدنظرم است را اجرا کنم، قطعا نتیجه خوبی کسب خواهم کرد.

ملی پوش تالو با اشاره به اینکه تیم ملی ووشو در دو بخش ساندا و تالو جوان شده است، افزود: باور کنید کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار سخت و دشوار است چون کشورهای شرق آسیا که مهد ووشوی دنیا هستند با تمام قدرت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. البته ما هم یکی از قدرت‌های آسیا و جهان هستیم و می‌توانیم با همین تیم جوان هم نتایج خوبی کسب کنیم.

قهرمان ووشوی جهان در خصوص شایعه خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی پس ازرقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: من هم این حرف‌ها را شنیده‌ام اما اگر بدنم آماده باشد و مرا بخواهند در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا هم در خدمت تیم ملی ووشوی ایران خواهم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *