صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مجلس موافق کمک ایران به روسیه در مبارزه با داعش است

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۴
کد خبر: ۲۱۲۶۰۱
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه نمایندگان موافق کمک ایران به روسیه در مبارزه با داعش هستند، گفت: ایران پایگاهی در اختیار روسها قرار نداده است.
، محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به اتحاد استراتژیک ایران، روسیه و سوریه گفت: ائتلاف استراتژیک ایران، روسیه و سوریه از مدتها قبل برای مبارزه با تروریست های تکفیری ایجاد شده و اخیرا هم در حال تقویت شدن است.

وی افزود: بمباران هوایی مواضع داعش و تکفیریها که از سوی نیروهای روسی انجام شده، اثر بخش بوده و ما باید به روسیه در این زمینه کمک کنیم.

عضو فراکسیون ولایت مجلس با بیان اینکه هواپیماهای روسی از پایگاه هوایی همدان برای سوخت گیری و تجهیز استفاده می کنند، تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته ایران در مبارزه با داعش، به روسیه کمک می کند.

پورمختار افزود: کمک ایران به روسیه هم در کیفیت مبارزه و هم در سرعت تهاجم موثر است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافق کمک ایران به روسیه در مبارزه با داعش هستند، گفت: ایران پایگاهی در اختیار روسها قرار نداده است. پایگاه هوایی همدان، پایگاه نظامی روسیه نیست بلکه در اختیار نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است و نقطه عزیمت و تقویت تهاجم علیه داعش می باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: داعش مرتکب جنایات زیادی در عراق و سوریه شده و ایران باید علیه آنها مبارزه و به مبارزان علیه داعش کمک کند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *