صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

9هزار متر از اراضی منابع طبیعی منطقه سیاهکل رفع تصرف شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۹
کد خبر: ۲۱۰۰۶۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش‎پور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و زمین‎خواری، روز گذشته، 9 هزار متر از راضی ملی در منطقه سیاهکل با حکم دادگاه رفع تصرف شد.
«احمد سیاوش‎پور» در گفت‌‏وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از رفع تصرف 9 هزار متر از منابع طبیعی در منطقه سیاهکل خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و زمین خواری، پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و جنگل‏ها در دستور کار جدی ما قرار دارد این در حالی است که روز گذشته 9 هزار متر از راضی ملی (نزدیک یک هکتار) با حکم دادگاه رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: متعرضین به حقوق بیت‎المال در این اراضی اقدام به حصارکشی کرده بودند که با اقدام به موقع دستگاه قضایی و نظارت و بازرسی مستمر از هرگونه تعدی و تصرف و تخریب اراضی ملی و جنگل ها جلوگیری شد.
 
سیاوش‏ پور با تاکید بر مبارزه قاطع با زمین خواری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه، اولویت اول ما مبارزه جدی با زمین خواری است و با هرکس که به زمین های بیت المال چشم متصرفانه داشته باشد به شدت و قاطعانه برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *