صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در کرمان/ 9 نفر از اعضای اصلی دستگیر شدند

۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۵۰
کد خبر: ۲۰۷۶۲۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
سالاری از كشف چهار هزار و 192کیلوگرم انواع مواد مخدر در كرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 عضو اصلی این باند دستگیر شدند.
دادخدا سالاری در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی از كشف دو محموله به میزان چهار هزار و 192کیلوگرم مواد مخدر در كرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره كل اطلاعات استان كرمان دو باند كلان قاچاق مواد مخدر فعال در داخل و خارج کشور شناسایی ومتلاشی شد.

این مقام قضائی با بیان اینكه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله از استان سیستان وبلوچستان به داخل و خارج از کشور را داشتند كه در محور های ورودی استان کرمان مورد ضربه ماموران اداره اطلاعات قرار گرفتند، عنوان کرد:در این عملیات ها بیش از چهار تن انواع مواد مخدر شامل چهارهزار و 161 کیلو گرم تریاک،21كیلوگرم مرفین و10كیلوگرم هروئین كشف شده است.

دادستان كرمان با بیان اینكه 9 نفر از اعضای اصلی و محوری این باندها دستگیر شده اند، گفت: در مجموع این عملیات ها مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی كلاشینكف، برنو،كلت كمری و تعدادی گوشی تلفن و ماهواره ای كشف و 19دستگاه انواع خودرو و دو باب منزل مسكونی متعلق به باند های مذکور شناسایی و توقیف شد .
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *