صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

محکومیت میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه در زنجان

۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۰۶۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، در تشریح پرونده‌های رسیدگی شده در این اداره کل، به جریمه میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه و تبلت اشاره کرد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، در تشریح پرونده‌های رسیدگی شده در این اداره کل، به جریمه میلیاردی یک قاچاقچی تلفن همراه و تبلت اشاره کرد.
به گزارش ، حمیدرضا عزیزپور با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال جاری مربوط به محکومیت قاچاقچی تلفن همراه است، تصریح کرد: بر اساس گزارش آگاهی زنجان این متهم اقدام به قاچاق تلفن همراه و تبلت کرده بود.
وی با بیان اینکه پرونده مذکور در شعبه مربوط به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: پس از بررسی پرونده و با توجه به تخلفاتی که این شرکت انجام داده بود، متهم علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، به پرداخت 3 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به رسیدگی این اداره کل به پرونده های قاچاق سیگار در این استان، اضافه کرد: همچنین طی این مدت به پرونده قاچاق پوشاک خارجی نیز رسیدگی شده است.
عزیزپور اضافه کرد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز این پرونده را مورد بررسی قرار داد.
وی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده، متهم پرونده به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای کشف شده محکوم شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *