صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مسئولین قضایی فسا از زندان این شهرستان بازدید کردند

۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۸۹۴۸۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولین قضایی فسا در هفته قوه قضائیه از زندان این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان‌های فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت معمار دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران آیت اله دکتر بهشتی مسئولین قضایی شهرستان فسا؛ عباس روستا زاده دادستان ، محسن رستگار رئیس دادگستری ، قضات و تعدادی از دادیاران دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان از زندان فسا بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید رئیس دادگستری فسا طی سخنانی اظهار داشت: آیت اله دکتر بهشتی ( ره ) از افتخارات نظام جمهوری اسلامی خصوصأ دستگاه قضایی کشور بودند که با تلاش و مجاهدت های فراوان هم در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و هم در پایه ریزی کردن دستگاه قضایی نفش به سزایی داشتند که در این ایام یاد آن عزیز و بزرگوار را گرامی می داریم.

محسن رستگار تأکید کرد: ما به عنوان مجری عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید راهی که آن شهید برایمان ترسیم کرده است همواره ثابت قدم باشیم و در اجرای عدالت بکوشیم و در راه احقاق حق مظلوم و مقابله با ظلم مداومت داشته باشیم .

وی یادآور شد: مسئولین قضایی شهرستان فسا همواره در جهت تامین امنیت شهروندان و رعایت حقوق شهروندی آنها می کوشند.

رئیس دادگستری فسا گفت : از برنامه هایی که مد نظر مسئولین قضایی شهرستان است رفع مشکلات قضایی زندانیان می باشد که این مهم با بازدید های مکرر توسط همکاران قضایی خصوصأ رئیس دادسرای عمومی و انقلاب فسا صورت می گیرد .

در ادامه این بازدید زندانیان به صورت فردی مشکلات پرونده ای و قضایی خود را مطرح کردند که توسط این گروه قضایی مورد بررسی قرار گرفت .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *