صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری به تبهکاران است

۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۸۲۴۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان:دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

:دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

به گزارش ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر اجرای مقتدرانه احکام اعدام قاچاقچیان موادمخدر در قزوین اظهار کرد: وعده‌ دادستانی قزوین به شهروندان در مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز موادمخدر، یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد. تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

وی تصریح کرد: تلاش پاسداران حریم عدالت براین است که محیطی امن و همراه با آرامش و آسایش برای شهروندان فراهم نمایند و اجازه ندهند برخی افراد زمینه بروز ناامنی را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان همچنان که بار‌ها اعلام کرده به مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان را برای قاچاقچیان و سایر بزهکاران ناامن خواهد کرد.

وی افزود: برنامه‌های پیشگیرانه متعددی در خصوص تشدید برخورد با حاملان سلاح سرد صورت گرفته و به طرق مختلف اطلاع رسانی و تبلیغات لازم برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان و شهروندان انجام گردیده و در این زمینه پرسنل نیروی انتظامی و نهادهای فرهنگی و تبلیغی تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند ولی با آنچه انتظار داریم، فاصله زیاد است و باید یکایک شهروندان و خانواده‌ها تلاش کرده و در این زمینه حساسیت نشان دهند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان گفت: اجرای عدل و عدالت و احکام الهی در جامعه اسلامی به منظور استقرار هر چه بیشتر امنیت و در جهت احقاق حقوق مسلم انسانی و ریشه کنی عناد و بی‌عدالتی و قانون گریزی در جامعه تداوم دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *