صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

500 میلیارد ریال برای فعالیتهای فرهنگی مجامع بسیج کشور اختصاص یافت

۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۱۱۴۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت های فرهنگی مجامع بسیج شهرستان های کشور در سالجاری اختصاص یافته است.
به گزارش گروه سیاسی ، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه در اجلاسیه اعضای مجمع سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخلاف تمام نظام های دنیا که میان دولتها و ملتها مرز وجود دارد اما در این نظام الهی هیچ گونه مرزی میان دولت و ملت وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم در بدنه دولت تاثیر گذار هستند و به خوبی نقش خود را در تمام عرصه های نظام ایفا می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: برای پیشرفت جامعه باید از تمام ظرفیت های فکری نخبگان در نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

سردار نقدی افزود: برای پیشرفت نظام باید از تمام ظرفیت های بزرگ و کوچک کشور استفاده شود تا به نقطه ی ایده آل در تمام زمینه ها برسیم.

وی تصریح کرد: مشکلات و موانع تولید متناسب با شرایط خودش باید توسط کارشناسان خبره در مجامع بسیج مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد و برای حل اینگونه مشکلات راه کارهایی از سوی آنان به مسئولان ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: الگوی اسلامی همراه با پیشرفت باید مورد توجه مسئولان نظام و مردم باشد تا بتوانیم به توسعه دلخواه برسیم.

سردار نقدی با اشاره به تعطیلی برخی کارخانه ها در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری چنین گردهمایی هایی تنها راه حل مشکلات و موانع تولید با همت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت های زیادی برای کارهای اقتصادی دارد، افزود: کارشناسان و نخبگان استان با روحیه و تفکر بسیجی می توانند از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنند تا معیشت مردم بهتر از گذشته و اکنون باشد.

رئیس اجلاس مجمع سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: خدمات بسیار خوبی توسط بسیج برای محرومیت زدایی در این استان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

احمد رضا کیخا فرزانه اظهار داشت: مجمع بسیج سیستان و بلوچستان در 2 سال اخیر بیش از 10 طرح اشتغالزایی را تصویب و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این مجمع تقویت بنیان و شیوه های زندگی ایرانی اسلامی در بین جامعه است.

وی تصریح کرد: توانایی ها و ظرفیت های زیادی در این مجمع وجود دارد که می توان در تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ورود پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: مجمع بسیج باید از تمام امکانات و ظرفیت های سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و پیشرفت استان به بهترین شکل استفاده کند.

حمایت تسهیلاتی از طرح های دامپروری تمام روستاییان سیستان و بلوچستان که می تواند زمینه اشتغال آنان را فراهم کند در این اجلاس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و اعضای این مجمع با رای موافق 176 نفر تصویب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *