صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تقويت فضای ايثارگری والگوگيری ازروحيه شهدا از برنامه های ناجا است

۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۵۶۶۲
فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه برگزاری يادواره شهدا اقدامی ارزشمند در راستای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، گفت: تقويت فضای ايثارگری و الگوگيری از روحيه جهادی شهدا از برنامه های ناجا است.
 به گزارش گروه جامعه ،سردار حسین اشتری در نخستین یادواره مردمی یادبود ۱۱۰ شهید نیروی انتظامی تهران بزرگ و مدافعان حریم با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی به واقع ابتکار بسیار خوبی است و امیدواریم اینگونه برنامه های نورانی و پربرکت در سراسر کشور انجام شود.
 
وی برگزاری این یادواره را اقدامی خودجوش و مردمی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مفتخر است براساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تأمین نظم و امنیت خدمت کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین انسجام مردمی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و باید این امنیت بزرگ را قدر بدانیم .
 
سردار اشتری تأکید کرد: امنیت فعلی و آسایش امروز ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت می باشد.
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: فلسفه وجودی ناجا خدمت به مردم است و کارکنان ناجا در راستای تأمین نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور از مرزها ، تا دل روستاها و شهرها خدمت گزاری می کنند.
 
وی یادآور شد: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ، انتخابات ، مراسم های ملی و مذهبی و تأمین نظم و امنیت در جای جای کشور نمونه هایی از تلاش همکارانم است.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا سرکشی از خانواده معظم شهدا می بایست سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.
 
وی عنوان کرد: همواره به فرماندهان تأکید می کنیم که در حوزه استحفاظی خود رابطه نزدیک و صمیمی با خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند و هر چقدر توان دارند برای حل مشکلات آنها بکار گیرند.
 
وی بیان کرد: فرماندهان و مدیران ناجا افتخار می کنند که در خدمت ایثارگران و خانواده شهدا هستند و در راستای تکریم از این عزیزان تلاش می کنند.
 
وی اضافه کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سنگرداران شهادت، مرزداران فضیلت، مایه افتخار و از منابع و ذخایر بزرگ و اصلی انقلاب و کشور عزیزمان هستند.
 
سردار اشتری خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران انسان های وارسته ای هستند که با نثار خون خود برای کشور هویت و آزادگی به ارمغان آورده و وظیفه ما دفاع و صیانت از آرمان های مقدس نظام و انقلاب و ادامه راه شهدا است.
 
وی مطرح کرد: از جمله اولویت های ناجا موضوع صیانت از کارکنان و ارتقاء فضای انقلابی ، دینی و اسلامی است و در این راستا تقویت فضای ایثارگری و الگوگیری از روحیه جهادی شهدا جزء برنامه های ناجا می باشد.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: برگزاری چنین یادواره ای اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
گفتنی است، در این یادواره فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار "ساجدی نیا"، رئیس مرکز ایثارگران ناجا «سردار معینی» و جمعی از مسئولان ارشد ناجا حضور داشتند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *