صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آزمون نظام مهندسی 22 و 23 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۸۷
دسته بندی‌: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: آزمون پروانه اشتغال به کار مهندسی و ورود به حرفه‌ کاردان های با حضور 140 هزار شرکت کننده در روزهای 22 و 23 آبان ماه برگزار می شود.

: آزمون پروانه اشتغال به کار مهندسی و ورود به حرفه‌ کاردان های با حضور 140 هزار شرکت کننده در روزهای 22 و 23 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش ، آزمون‌های ورود به حرفه برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی و آزمون ورود به حرفه‌ کاردانهای فنی و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در تاریخ های 22 و 23 آبان با حدود 140000 نفر داوطلب به طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وزارت راه وشهرسازی، در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون‌های ورود به حرفه برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های معماری، عمران، تأسیسات‌مکانیکی، تأسیسات‌برقی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

همچنین آزمون ورود به حرفه‌ کاردانهای فنی ساختمان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، تأسیسات‌مکانیکی، تأسیسات‌برقی شهرسازی و نقشه‌برداری و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *