صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اولویت ستاد دیه آزادی سریع تمام زندانیان جرائم غیرعمد است

۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۷۷۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزای میزان: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: اولویت ما در ستاد دیه تنها آزادی یک زندانی نبوده و تمام توجه و تلاش ما مبنی بر آزادی سریع تمام زندانیان جرائم غیرعمد واجد شرایط است.

خبرگزای میزان: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: اولویت ما در ستاد دیه تنها آزادی یک زندانی نبوده و تمام توجه و تلاش ما مبنی بر آزادی سریع تمام زندانیان جرائم غیرعمد واجد شرایط است.

به گزارش ، حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی در بازدید از زندان مرکزی تبریز با بیان امتیازات و توجه خاص در اعطای عفو و بخشودگی و طرح ویژه پرونده‌های زندانیان حافظ قرآن در کمیسیون تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های ما شرایط سخت و نامطلوب خانواده‌های زندانیان در مدت زمان حبس آن‌هاست و لذا با درک این واقعیت از هر اقدام و حرکت قانونی و مشروعی که بتواند فرآیند آزادی زندانیان بویژه آن عده که در سلب آسایش و امنیت جامعه دخیل نبوده و به جهت یک خطا و غفلت روانه زندان شده‌اند، کوتاهی نخواهیم کرد و برای آزادی آنان خصوصاً زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کنیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان به بیان اقدامات و تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های که در قالب تشکل‌هایی همچون ستاد دیه استان برای مختومه شدن پرونده‌ها و آزادی مددجویان انجام می‌شود، پرداخت و اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است که حتی‌المقدور در سریع‌ترین زمان زمینه آزادی زندانیان مشمول را فراهم آوریم و لکن شما عزیزان هم باید با توکل و ایمان به خدا، دعا و راز و نیاز و با اراده ای قوی از خطا و لغزش و گناهان گذشته توبه کرده و از خداوند بخواهید شرایط آزادیتان را تسهیل نماید و بعد از آزادی از زندان با امید به فضل خداوند در مسیر سعادت و سلامت گام بگذارید.

وی افزود: اولویت ما در ستاد دیه تنها آزادی یک زندانی نبوده و تمام توجه و تلاش ما مبنی بر آزادی سریع تمام زندانیان جرائم غیرعمد واجد شرایط است.

میرعلی اکبر بنی‌هاشمی مدیرکل زندانهای استان نیز در این مراسم اظهار کرد: در قالب برنامه‌های زندان‌بانی اسلامی و با رویکرد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر و سوق دادن زندانیان به مسیر اصلاح و تربیت در تلاش هستیم با تقویت باورهای دینی و ارتقاء سطح معلومات و اعتقادات مذهبی زندانیان را به زندگی سالم و شرافتمندانه بازگردانیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *