صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بیداری اسلامی جهان غرب را به چالش کشاند

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۰۷۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
ذوالقدر گفت: مخالفت با ایران به دلیل سلاح هسته ای نیست چون می دانند ما نیازی به این سلاح نداریم و سلاح جمهوری اسلامی همان بیداری اسلامی است که جهان غرب را به چالش کشاند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری بوشهر، محمد باقر ذوالقدر درششمین نشست مشترک منطقه ای مشاوران و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران قوه قضائیه استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران قطع دست دنیای استعمار است و این همه دشمنی ها و کینه توزی ها به دلیل ماهیت انقلاب اسلامی ایران است.

معاون راهبردی قوه قضائیه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما حرف تازه ای برای جهان آورد ادامه داد: مخالفت با ایران به دلیل سلاح هسته ای نیست چون می دانند ما نیازی به این سلاح نداریم و سلاح جمهوری اسلامی همان بیداری اسلامی است که جهان غرب را به چالش کشاند.

ذوالقدر با تاکید براینکه یادآوری روزهای انقلاب نباید منحصر به دهه فجر باشد گفت: تشکیل و استمرار انقلاب اسلامی به مکتب، رهبری و پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب وابسته است.
وی اظهارکرد: همه مردم و مسئولان وظیفه حمایت از انقلاب را برعهده دارند ولی وظیفه ایثارگران به عنوان نماد انقلاب در پایبندی به اصل آن بیش از دیگران است.

معاون راهبردی قوه قضائیه افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند از انقلاب اسلامی دفاع کنند و ایثارگران نیز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی فداکاری کردند و صاحبان انقلاب نیز همین ایثارگران هستند.

ذوالقدر در باره برنامه های فرهنگی قوه قضائیه گفت: در حوزه فرهنگی قوه قضائیه در مجموع 140 میلیارد ریال اختصاص یافت که 100 میلیارد ریال برای مسائل فرهنگی و 40 میلیارد ریال نیز به بخش اطلاع رسانی اختصاص دارد.

وی افزود: در مورد ساختار مشکلی برای ارائه خدمت به ایثارگران و جانبازان نداریم و آنچه در قوانین وجود داشته برای جانبازان انجام داده ایم.

ذوالقدر اظهارکرد: در زمینه پرداختی به جانبازان قوه قضائیه نیز در مرحله نخست کسورات پیش از موعد جانبازان و ایثارگران را پرداخت کردیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کارکنان دستگاه قضا در استان بوشهر، در 17 حوزه قضایی مشغول ارائه خدمت هستند.

علی جمادی افزود: در دادگستری استان 26 نفر جانباز، فرزند شهید 27 نفر، فرزند جانباز 40 نفر، خواهر و برادر شهید 52 نفر، یک نفر آزاده و 48 رزمنده هشت سال دفاع مقدس در دادگستری استان بوشهر مشغول کار هستند.

وی بیان کرد: آنچه در قانون تسهیلات استخدامی در مورد ایثارگران وجود دارد انجام شده است و هدف ما رضایت جامعه ایثارگری دستگاه قضا از خدمات دادگستری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *