صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آیت الله آملی لاریجانی شهادت فرماندهان ناجا را تسلیت گفت

۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۸۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تقدیر از تلاشگران نیروی انتظامی شهادت فرماندهان و ماموران ناجا را تسلیت گفت.

: رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تقدیر از تلاش تلاشگران نیروی انتظامی شهادت فرماندهان و ماموران ناجا را تسلیت گفت.

به گزارش رییس قوه قضاییه با تبریک عید سعید غدیر در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار کرد: حادثه غدیر خم حادثه ای است که بین عامه و خاصه به نحو متواتر نقل شده است و در تواترش کسی تردید ندارد گرچه در نقل آن تا 70 طریق در اهل سنت روایت داریم و روایات خاصه در این باب بسیار فراتر است اما کسی بر اصل آن تردید ندارد.
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه معنی مولا در عربی به تکثر است، افزود: پیامبر وقتی فرمودند "من کنت مولا فهذا علی مولاه" در بستر آن زمان معانی این کلمات کاملا آشکار و غیر قابل انکار بود به نحوی که در حجه‌الوداع وقتی پیامبر وفات خود را اعلام می کنند به این موضوع اشاره دارند.
وی خاطرنشان کرد: ولایت حضرت علی علیه السلام  برای تمشیت امور زندگی مسلمانان و مومنین بوده و اخیرا مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته که امور زندگی اجتماعی و فردی جزء دین است.
رییس قوه قضاییه ابعاد معنوی امامت را بسیار عظیم دانست و گفت: ولایت یک امانتی بوده است که انسان و حقیقت انسان آن را حمل کرده است و ما باید نعمت ولایت را پاس بداریم و نورانیت ائمه اظهر من الشمس است.
آیت الله املی لاریجانی با اشاره به هفته نیروی انتظامی با تقدیر از تلاش زحمتکشان این عرصه در حفظ امنیت کشور، اظهار کرد: شهادت فرماندهان نیروی انتظامی و ماموران این نهاد را تسلیت عرض می کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *