۵ استقلالی و ۴ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی

8:45 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۱۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
۵ استقلالی و ۴ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی
۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال و ۴ بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی ۱۰۳ قرار دارند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۰ روز‌ چهارشنبه هفته آینده (۲۳ اسفندماه) در هفته بیستم لیگ برتر در دربی ۱۰۳ پایتخت به مصاف هم خواهند رفت که ۹ بازیکن در خطر از دست دادن این دیدار مهم هستند.

استقلال جمعه پیش رو در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که ۵ بازیکن این تیم ۳ اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد دربی را از دست خواهند داد.

روزبه چشمی، آرمین سهرابیان و صالح حردانی تا امروز ۳ کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد دربی ۱۰۳ را از دست خواهند داد. همچنین میلاد فخرالدینی نیز از زمان حضور در آلومینیوم اراک ۳ کارته است و او هم در خطر محرومیت خواهد بود.

امید حامدی‌فر، هافبک استقلال هم تا اینجای مسابقات یک بار ۴ کارته و محروم شده و حالا نیز دو کارته محسوب می‌شود و با دریافت کارت زرد در بازی با استقلال خوزستان سه کارته و محروم خواهد شد.

همچنین پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی میزبان فولاد است که ۵ بازیکن این تیم هم در خطر از دست دادن دربی ۱۰۳ هستند.

از بین بازیکنان پرسپولیس حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، سعید صادقی و علی نعمتی در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر چهار کارته می‌شوند و دربی از از دست خواهد داد.

در بین این چهار بازیکن، علی نعمتی در بازی با شمس آذر با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد که یک جلسه محرومیت هم به خاطر آن پشت سر گذاشته بود، اما همچنان خطر چهار کارته شدن برای او وجود دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *