رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

آشتیانی: این همان فوتبالی است که از پرسپولیس انتظار داشتیم/ سال‌هاست بازیکنی مثل اورونوف نداشته‌ایم

1:30 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آشتیانی: این همان فوتبالی است که از پرسپولیس انتظار داشتیم/ سال‌هاست بازیکنی مثل اورونوف نداشته‌ایم
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در مباحثی مثل هماهنگی، فوتبال روی زمین، پرسینگ و ... خیلی جلوتر از استقلال است.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نفت و گاز بسیار تاکتیکی بازی کرد و توانست از جلو این تیم را پرس کند. در این بازی محمد خدابنده‌لو بهترین بازیکن زمین بود و باعث شد تا فاصله هافبک و دفاع کم شود و در بازپس‌گیری توپ بهتر عمل کند.

وی در مورد روش تهاجمی پرسپولیس در بازی‌های اخیرش پس از سرمربیگری اوسمار عنوان کرد: این موضوع به ضعیف و قوی بودن تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند ارتباطی ندارد، چون سرخ‌پوشان مقابل تراکتور و ذوب‌آهن عالی بازی کرد. اگر برابر فولاد یا هر تیم دیگر حتی استقلال این گونه بازی کند بدون شک بازهم برنده خواهد شد.

*از فوتبالی سراسر تهاجمی پرسپولیس نمی‌توان اشکالی گرفت

کارشناس فوتبال اضافه کرد: وقتی پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی مقابل تراکتور و ذوب‌آهن گل می‌زند، باز تمایل دارد تا به دروازه حریفان حمله کند. دقیقاً این همان فوتبالی است که از پرسپولیس انتظار داشتیم، فوتبالی سراسر تهاجمی که نمی‌شود از پرسپولیس اشکالی گرفت.

پيشکسوت فوتبال درباره تغییرات در ترکیب میانه زمین پرسپولیس یادآور شد: جای مهدی ترابی و سعید صادقی تغییر کرده است و از وقتی که ترابی به سمت راست رفته تأثیر بیشتری در روند تهاجمی پرسپولیس داشته است.

*پرسپولیس خیلی قوی‌تر از استقلال است

آشتیانی در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار دربی به نفع پرسپولیس خواهد بود یا خیر، گفت: نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد، اما از نظر فوتبالی، پرسپولیس خیلی قوی‌تر از استقلال است. سرخ‌پوشان در مباحثی مثل هماهنگی، فوتبال روی زمین، پرسینگ و ... خیلی جلوتر از استقلال است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اوسمار در روند صعودی پر‌سپولیس تأثیری داشته است، ادامه داد: اوسمار ۱۰۰ درصد تأثیر مثبت روی روند رو به رشد پرسپولیس گذاشته است. حتی شاهد بودیم که جلوی تراکتور نمی‌توانستند از اورونوف و عبدالکریم حسن استفاده کنند و بسیار عالی کار کردند.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت بازیکنان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: عبدالکریم حسنِ باتجربه در ارسال‌ها فوق‌العاده و در رفت و برگشت خوب بوده است. همچنین سال‌هاست پرسپولیس بازیکنی مثل اورونوف که دربیل‌زن و سرعتی باشد را نداشته است که حضورش می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *