رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل نفت‌وگاز‌ چه گفتند؟

23:06 - 14 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۷۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل نفت‌وگاز‌ چه گفتند؟
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل نفت‌وگاز‌ گچساران به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید تا سرخپوشان راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی شوند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*سیدجلال حسینی: بازیکنان جدید باید بیشتر تلاش کنند

*خدا را شکر امروز روی نیمکت نشستیم و توانستیم یک برد خوب هم مقابل نفت و گاز گچساران به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که قراردادش با باشگاه پرسپولیس امضا شده است، تصریح کرد: بله، قراردادم امضا شد.

*مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش خرید‌های جدید این تیم گفت: بازیکنان جدید باید بیشتر تلاش کنند، ما کاری نداریم که یکی دو بازی آن‌ها خوب بودند و باید در پرسپولیس با تمام قدرت کار کنند و نظم تیمی داشته باشیم.

*حسینی در واکنش به ناراحتی بازیکنان نسبت به دریافتی‌ها یادآور شد: دقیقاً همین‌طور است و امیدوارم باشگاه بتواند درست کار کند و بازیکنان بتوانند به لحاظ مالی و فوتبالی شرایط خوبی داشته باشند.

*عیسی آل‌کثیر: سخت‌ترین بازی‌های ما در جام حذفی با تیم‌های لیگ یکی است

*جام حذفی معمولاً سورپرایز دارد. تمام تیم‌هایی که از لیگ یک و لیگ دو می‌آیند باانگیزه هستند و به نظرم سخت‌ترین بازی‌های‌مان با تیم‌های لیگ یک است و خدا را شکر دیدار امشب را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

*وی در مورد اضافه شدن اورونوف و عبدالکریم حسن به پرسپولیس گفت: اورونوف اولین بازی‌اش بود و خدا را شکر با برد شروع کردیم. امیدوارم همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم.

*آل‌کثیر درباره استقبال هواداران از بازگشت او تصریح کرد: هواداران همیشه به من محبت و لطف دارند. من هم همیشه با تمام وجودم برای هواداران بازی می‌کنم تا نتیجه خوبی بگیریم و خوشحال‌شان کنیم.

*افشین پیروانی: مالک پرسپولیس شدن افتخار است

*شب گذشته درویش آمد و قرار بر این شد که تا قبل از دربی یا تا پایان سال پرداختی داشته باشند. خواهشی که دارم، باشگاه ما واقعا مشکل مالی دارد. از بچگی که طرفدار این تیم هستم مشکل مالی داشت، بازیکن، مربی، سرمربی و مدیر هم شدیم باز هم مشکل مالی داریم. 

*هرکس که پرسپولیس را بگیرد و مالکش شود یک افتخار برای او است. پرسپولیس تاریخ، تمدن و افتخار دارد. باشگاه بزرگ با میلیون‌ها طرفدار است که هر کس می‌آید باید با تفکر بیاید تا به تیم کمک کند.

*مدیر پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بیماری غلام پیروانی نیز گفت: او برادر و عزیز ماست. عمل سختی داشت، اما الان شرایط خوبی دارد. ممنونم از همه کسانی که پیگیر حال او بودند. آرزوی سلامتی برای همه مریضان دارم.

*محمد خدابنده‌لو: فکر می‌کردم به اینجا برسم، اما نه به این زودی

*جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما حریف را دست کم نگرفتیم و سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

*او درباره دربی هم گفت: ۱۰۰ درصد بازی‌ها سخت هستند. امیدوارم بتوانیم از این بازی‌های سخت به خوبی عبور کنیم و بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم.

*او درباره تشویق تماشاگران نیز گفت: خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم راضی باشند.

*فکر می‌کردم به اینجا برسم، ولی نه به این زودی، خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم جواب محبت هواداران و کادرفنی را بدهم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *