رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوازی: برای دیدار با پرسپولیس شرایط سختی داریم/ شرایط مس با تغییر سرمربی پیشرفت کرده

21:12 - 13 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوازی: برای دیدار با پرسپولیس شرایط سختی داریم/ شرایط مس با تغییر سرمربی پیشرفت کرده
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای دربی شرایط خیلی سختی داریم؛ امیدوارم که مسئولین برگزار کننده لیگ مقداری شرایط همه تیم‌ها را یکسان در نظر بگیرند و عدالت برای همه رعایت شود.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان درا مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی است و فکر می‌کنم نسبت به دیدار‌های لیگ برتر متفاوت‌تر است. حساسیت و اهمیت بازی در جام حذفی برای تمام تیم‌ها متفاوت است. بخاطر اینکه همه رده‌های لیگ کشور از جمله لیگ برتر، دسته اول و لیگ دوم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: همیشه و در همه جای دنیا بازی‌های حذفی سخت بوده، حالا در هر سطحی و در هر تیمی باشید، فکر می‌کنم که شرایطش متفاوت است. مس رفسنجان تیم بزرگ و سخت‌کوشی است. الان نیز سرمربی آن‌ها عوض شده، شرایط تیمی و روندشان پیشرفت کرده است.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما مانند تمام بازی‌های لیگ، بازی به بازی جلو آمده‌ایم و به جام حذفی رسیده‌ایم. بازی سختی در پیش داریم و با برنامه‌ریزی‌هایی که نکونام نسبت به بازی رفسنجان داشته، ان‌شاءالله اهدافی که داریم را بتوانیم در زمین پیاده کنیم و دست پر برگردیم.

نوازی درخصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای این مسابقه نیز گفت: مشکل خاصی نداریم، فکر می‌کنم تنها بازیکن محروممان زبیر نیک‌نفس است. شرایط خوبی داریم، اما فقط فشردگی بازی‌ها زیاد است. قبل از این دیدار، ۲ بازی پشت سر هم انجام دادیم و ۲ بازی سخت دیگری پیش‌رو داریم. برای دربی شرایط خیلی سختی داریم؛ امیدوارم که مسئولین برگزار کننده لیگ مقداری شرایط همه تیم‌ها را یکسان در نظر بگیرند و عدالت برای همه رعایت شود. اگر این شرایط درست شود، مشکل خاصی نداریم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و به هدفی که داریم برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال، گفت: تمام بازی‌های جام حذفی برای همه تیم‌ها سخت است. فرقی نمی‌کند که کجای جدول باشید و با چه تیم بازی داشته باشید. فکر می‌کنم حساسیت و سختی خودش را دارد.

وی درباره اینکه نگاه اصلی استقلال به کدام جام است، توضیح داد: برایمان فرقی نمی‌کند. همیشه بازی به بازی جلو رفته‌ایم و این دیدار هم مانند همه مسابقات برایمان اهمیت دارد. فرقی نمی‌کند جام حذفی باشد یا لیگ برتر.

نوازی در پایان و درخصوص اینکه گفته می‌شود تاریخ برگزاری دربی تغییر کرده گفت: من اطلاعی ندارم و از این موضوع بی‌خبرم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *