گفت‌وگو|

فلاحت‌زاده: باخت به مس تلنگر خوبی برای استقلال بود/ دست نکونام خالی است

1:45 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۰۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فلاحت‌زاده: باخت به مس تلنگر خوبی برای استقلال بود/ دست نکونام خالی است
پیشکسوت فوتبال گفت: باخت به مس رفسنجان تلنگر به موقعی برای استقلال بود تا بتواند در لیگ با تمرکز بیشتری بازی کند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره حذف تیم فوتبال استقلال از جام حذفی توسط مس رفسنجان اظهار داشت: با اینکه استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، اما بازيکنان عملکرد خوبی داشتند، اما کمی بدشانسی باعث حذف‌شان شد. همچنین مس رفسنجان در زمین خودش عملکرد بسیار عالی داشت. اگر در دقایق ابتدایی بازی، صالح حردانی پنالتی را گل می‌کرد یا محمدی تک به تک با دروازه‌بان را بهتر می‌زد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد گل دوم مس رفسنجان عنوان‌ کرد: گل دوم مس به استقلال هم آفساید بود. اگر بازی یک بر صفر می‌ماند استقلال می‌توانست نتیجه را تغییر بدهد. البته حامد لک، دروازه‌بان مس روز خوبش را سپری کرد.

*استقلال نباید با مس بازی دوستانه برگزار می‌کرد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه مس رفسنجان شناخت خوبی از تیم استقلال داشت، گفت: مس رفسنجان به خوبی تیم فوتبال استقلال را آنالیز کرده بود و ارسال‌های مستقیم شاگردان نکونام را دفع کردند. استقلال و مس رفسنجان ۲۰ روز قبل بازی دوستانه‌ای با هم انجام دادند که استقلال این بازی را یک بر صفر پیروز شد، به نظرم نباید استقلال آن بازی را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: اما این باخت تلنگر به موقعی برای استقلال بود تا بتواند در لیگ با تمرکز بیشتری بازی کند و امتیازات لازم را برای قهرمانی جمع کنند.

*نکونام بازیکن جایگزین زیادی ندارد

پيشکسوت فوتبال در مورد اینکه استقلال قبل از دیدار دربی در هفته نوزدهم با استقلال خوزستان در اهواز بازی خواهد کرد، یادآور شد: اگر بازیکنان استقلال محروم و مصدوم شوند، دست نکونام خالی است و بازیکن جایگزین زیادی ندارد. بر همین اساس بازیکنان باید حواس‌شان جمع باشد، از درگیری‌های فیزیکی پرهیز کرده و با داور بحث نکنند. چون باید تمامی نفرات استقلال در دربی حضور داشته باشند و به قهرمانی امیدوارتر شوند. اگر استقلال در دیدار با استقلال خوزستان در اهواز باهوش‌ عمل کند، می‌توانند با پیروزی و روحیه مضاعفی به مصاف پرسپولیس در دیدار دربی برود. 

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دربی بازی بسیار مهمی است و این بازی در تاریخ ثبت می‌شود. بازیکنان هر دو تیم دوست دارند در بزرگترين پیکار فوتبال ایران بازی کنند و بتوانند اثرات و خاطرات خوبی در آن بازی از خودشان به جا بگذارند.

اننهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *